Šitas žodis išspurdo šį savaitgalį mums atvažiavus į sklypą. Ilga bendravimo su Lesto istorija baigėsi.
Kaip jau rašėm anksčiau tikėjomės elektrą gauti greitai, bet mūsų norus nuslopino Lesto. Vis dėl to nusprendėm nelaukti 45 dienų. Paskambinus į Lesto paaiškinom sutuaciją, gan greitai jie mums perskambino ir pakvietė ateiti pasirašyti sutartį.
Laimingi nulėkėm pas juos. Maloni mergina pranešė, jog prijungimas bus 5 darbo dienų bėgyje. Taip pat mums pasirašant paklausė ar nėra kokių pageidavimų. Kadangi tai buvo ketvirtadienis, užklausėme ar nebus galima iki savaitgalio (t.y. kitą dieną) viską pajungti. Mergina pažymėjo savo popieriuose.
Kitą dieną sulaukėme skambučio iš elektriko. Tai atrodo neįtikėtina, jie atsižvelgė į mūsų norus ir taip viską puikiai tvarko. Vat čia ir prasidėjo "linksma" istorija. Elektrikas išties nuvažiavo pajungti skaitiklį, tačiau nerado saugiklio (jo ir nebuvo). Jo žodžiai buvo, kai suderinsit šitą reikalą, tai man paskambinkit, atvažiuosiu vėl.
Ne, nu čia tai viršūnė! Ar mes, klientai, turime derinti jų darbus ir komunikacija įmonės viduje?! Vis dėl paskabinom į Lesto išsiauškinti situaciją, užregistravo problemą. Kitą sav. tikrinam ką turime - rezultato lygiai nulis.
Vėl skambinam į Lesto, vėl užregistravo problemą (# 2). Vėl savaitgalį matom tą patį vaizdą. Vyras pradeda pyktis su Lesto tech. departamento darbuotojais, kad negali elementaraus dalyko padaryti. Sulaukiam skambučio iš jų, bando kažkaip pasiteisinti, galų gale pasako, kad ir neprivalo greitai sutvarkyti, nes vis dar yra 45 dienų terminas, kuris baigsis kažkada spalio vidury.
Po kurio laiko prisimenam draugų pasakotą atvejį, jog įmanoma sukontaktuoti su saugiklį (kitais atvejais visus darbus) įrenginėjančia firma. Taip ir padarom, jie sako, kad turi daug darbų, bet tą pačią dieną įrengia saugiklį. Suveikė žmogiškumo faktorius. Vėl skambinam į Lesto, sakom situaciją jie vėl registruoja problemą (# 3). Jau juokas ima, kiek jie gali problemas registruoti, tegu sprendžia esamas.
Reikia dabar, kad Lesto prijungtų skaitiklį. Jų vidinė komunikacija vėl šlubuoja. Po #3 problemos registracijos iš Lesto skambinęs vadybininkas sakė, kad skaitiklį pastatys per dvi dienas ir su mumis susisieks. Po keturių dienų patys suradom Lesto skaitiklių statytojo telefono numerį, paskambinom ir jau šį savaitgalį džiaugėmes savo, o ne iš kaimyno skolinta, elektra.
Vis tik klausimai dėl Lesto vidinės komunikacijos ir kur nukeliauja visos registruotos problemos liko neatsakyti.
fotografas.co nuotrauka |
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą